بهترین سایت های خرید لباس ورزشی از ترکیه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

https://shikfam.com/Hummel

 

سایت هامل ترکیه (Hummel )

خرید از هامل ترکیه راهی آسانی برای سفارش و تهیه انواع محصولات هامل است. برند هامل (Hummel ) یک برند دانمارکی شناخته شده و مطرح است که در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم ورزشی فعالیت گسترده ای دارد. کمپانی هامل در سال 1923 توسط شخصی به نام آلبرت مسر راه اندازی شد و به سرعت توانست با تولید لوازم ورزشی محبوب شود. این برند در سال 2016 اسپانسر تیم ملی دانمارک و همچنین بسیاری از تیم های باشگاهی سرشناس نظیر استون ویلا بوده و در حال حاضر اسپانسر لباس تیم ملی دانمارک در جام جهانی 2018 روسیه است.

محصولات این برند طیف وسیعی از انواع کفش ورزشی و لباس های ورزشی را شامل می شود. برای هر نوع ورزشی چون فوتبال، فوتسال، بستکبال، والیبال، شینتی، هندبال و ... می توان پوشاکی ایده آل از این برند یافت کرد، شرکت هامل برای ورزش فوتبال و هندبال نیز کفش های ورزشی گوناگونی را تولید می کند. محصولات برند هامل علاوه بر داشتن کیفیت و دوام بالا از طراحی ظاهری خوبی برخوردار هستند و براساس سلایق مختلف افراد در انواع گوناگونی تولید و عرضه شده اند، این برند یکی از برندهای محبوب برای دوستداران ورزش به شمار می‌آید. اگر شما هم علاقمند به محصولات برند هامل هستید ما خرید از هامل ترکیه را به شما پیشنهاد می کنیم.

در فروشگاه آنلاین هامل ترکیه انواع کفش ورزشی، گرم کن، سویشرت و هودی، تی شرت ورزشی بانوان و آقایان، کلاه و غیره تولید شده توسط کمپانی هامل به صورت اینترنتی به فروش می رسند، بسیاری از این محصولات در این سایت با تخفیف ویژه ای به مشتریان ارائه می شوند از این رو شما با خرید از سایت هامل ترکیه علاوه بر دسترسی داشتن به طیف گسترده ای از محصولات این برند می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمتی استثنایی و مقرون به صرفه تهیه و خریداری کنید.

 

https://shikfam.com/Decathlon

 

سایت دی کاتلون ترکیه (Decathlon)

تجهیزات و پوشاک مناسب ورزشی از ضروریات هر ورزشکاری محسوب می‌شود که باید به تهیه و خرید آنها اقدام کند، اگر شما هم ورزشکار هستید خرید از دی کاتلون ترکیه را به شما پیشنهاد می کنیم این سایت آنلاین این امکان را برای شما فراهم می آورد که از آن سوی مرزها از تجهیزات و پوشاک ورزشی با کیفیت و متناسب با نوع ورزش خود برخوردار شوید.

 

شرکت دی کلتون (Decathlon) یکی از بزرگترین خرده فروشی‌ ها در زمینه اجناس و لوازم ورزشی است. این شرکت با هدف "در دسترس قرار دادن لذت و مزیت های ورزش برای همه " در سال 1976 توسط شخصی به نام میشل لوکلرک در شهر لیل فرانسه تاسیس شد و با یک فروشگاه مشغول به کار کرد و پس از یک دهه فروشگاه های زنجیره ای بسیاری را در خارج از کشور فرانسه راه اندازی کرد. در حال حاضر دی کاتلون در 38 کشور دنیا حضور داشته و بیش از 1100 فروشگاه فعال دارد.

 

شرکت فرانسوی دی کاتلون را می توان یکی از بهترین منابع جهت تامین انواع لوازم، تجهیزات و پوشاک ورزشی که هر ورزشکاری به آنها نیاز خواهد داشت دانست، فرقی نمی کند شما یک ورزشکار حرفه ای یا مبتی هستنید و در چه رشته ورزشی فعالیت می کنید با خرید از سایت دی کاتلون ترکیه می توانید به حجم گسترده ای از انواع کفش ورزشی، راکت تنیس، لباس تمرین، لوازم و تجهیزات مخصوص ورزش هایی چون دوچرخه سواری، ماهیگیری، کوهنوردی و غیره دسترسی داشته باشید و به سرعت محصول مورد نظر خود را بیابید. مخاطبان سایت دی کاتلون ترکیه همگی از دوستداران ورزش هستند و برخی از محصولات با تخفیفات ویژه ای در این سایت به مشتریان ارائه می شوند بنابراین در هر جای ایران که هستید با خرید از سایت دی کاتلون ترکیه محصولات با کیفیت ورزشی را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه سفارش داده و تهیه کنید.

 

https://shikfam.com/newbalance

 

خرید از سایت نیوبالانس ترکیه اینترنتی

خرید از انیوبالانس ترکیه ( newbalance ) پوشاک ، لوازم ارایشی ، کیف و کفش و ...را برای تهیه دارا است

 




:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : Triple Adorable
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی